Ontdek wat je allemaal kan

Leer, ontmoet, doe, lees en vraag in de Bibliotheek

De Bibliotheek heeft zoveel te bieden. Natuurlijk die uitgebreide collectie met talloze verhalen. Maar ook: een afwisselend activiteitenaanbod, met workshops, cursussen, lezingen, studie- en leeskringen, exposities en nog veel meer.

En wist je dat je altijd bij ons binnen kan stappen met je vraag? Wij helpen je graag verder.

Activiteiten voor kinderen

Agenda voor jeugd

Activiteiten voor volwassenen

Agenda voor volwassenen

Ontdek...

Online cursussen

Oefenen voor je theorie-examen? Een spreekbeurt of werkstuk maken? Of een nieuwe taal leren? Bij de Bibliotheek vind je een schat aan digitale cursussen en trainingen.

Begin met leren >

Digitaal handiger worden

Heb je vragen over je computer of tablet? Heb je een DigiD nodig of wil je zelf je zaken met de overheid regelen, zoals het doorgeven van een verhuizing? Dat kan allemaal in de Bibliotheek.

Bekijk het aanbod >

Maakplaats053

Programmeer een robot. Maak je eigen sieraad of upcycle een oud kledingstuk. Vertel een verhaal met nieuwe media. Een dino maken? Waarom niet? De mogelijkheden zijn eindeloos!

Leer meer over de Maakplaats >

Word lid!

Nog geen lid? De Bibliotheek is tot 27 jaar gratis. Daarna: vanaf €4,70 per maand.

Met jouw lidmaatschap krijg je vaak korting op activiteiten. En natuurlijk leen je onbeperkt uit de enorme collectie!