Op 17 oktober zijn de vestigingen Centrale, Zuid, Glanerbrug en Twekkelerveld in verband met een studiedag gesloten. Prismare en Stadsveld zijn open met zelfservice.

Met de bieb de zomer in!

Gepubliceerd op: 18 juni 2024 10:29

Tijdens de schoolvakanties wijzigen de openingstijden van een aantal vestigingen. En we hebben vijf tips om de zomer goed door te komen!

De krappere bezetting in de vakantietijd (22 juli - 1 september) zorgen voor een aantal wijzigingen:

• Bibliotheek Centrale blijft zeven dagen per week geopend. We zijn dagelijks tot 17.00 uur open.
  • Bibliotheek Zuid behoudt in de vakantieperiode de huidige openingstijden.
  • Bibliotheek Twekkelerveld is open op woensdag en vrijdag (10.00 - 13.00 uur).
  • Bibliotheek Glanerbrug is open op dinsdag en donderdag (9.30 - 12.30 uur) en woensdag (14.00 - 17.30 uur).
  • Bibliotheek Stadsveld is dicht van 22 juli t/m 1 september.
  • Bibliotheek Prismare is dicht van 29 juli t/m 25 augustus. Bibliotheek Prismare is de week ervoor en erna open van 9.00 tot 17.00 uur.

Actuele openingstijden

Vijf tips voor deze zomer

Tip 1

Op zoek naar inspiratie voor nieuwe boeken of zomeractiviteiten? Bekijk onze speciale zomerpagina!

Bekijk de speciale zomerpagina

Tip 2
Verstrijkt de inlevertermijn, maar ben je niet in de gelegenheid om je boeken terug te brengen? Verleng ze kosteloos met de Iguana Bibliotheek-app

Tip 3
Liever geen zorgen over telaat inleveren? Schakel nu al over op een Plus-abonnement met een langere uitleentermijn en geen boetes. Laat het weten via het contactformulier.

Tip 4
Even geen tijd om je boeken uit te zoeken in de Bibliotheek? Reserveer de titels in de app of via de catalogus op de website. Wij zetten ze voor je klaar in een vestiging naar keuze.

Tip 5
Dit jaar lichtgewicht op vakantie? Maak gebruik van de online Bibliotheek met 40.000 e-books en 12.000 luisterboeken.

Een greep uit de online Bibliotheek

Meer over de online Bibliotheek